miércoles, 5 de noviembre de 2014

Perdéndolle o medo as tabletas nunha aula de 1º



Cando empezamos a traballar coa tableta, a primeira impresión era que a súa maior utilidade  sería como de "recursos audiovisuais"(camara fotográfica, c. de vídeo, grabador).
Polo que o primeiro día que a levei á aula, despois de presentala, adicámonos a sacar fotos da actividade que estabamos facendo: "Calcular o número de castañas necesarias para cubrir as necesidades da nosa aula o día do Magosto".











1º Decidimos cantas precisaba
    cada un do equipo.


 2º Anotámolo no rexistro.





    3º Discutimos como
        calcular o número total 
        de castañas para o equipo.





                                               









4º Calculamos e escribimos no rexistro como averigualo con unha operación.
    Escribimos a resposta.
 
Pero pouco a pouco fomos probando outros usos da tableta.


 Sacamos fotos de distintos
 elementos do outono e co
 "Adobe ideas", repasamos
 o contorno e escribimos os
 seus nomes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario